تماس10الی22 (هفت روز هفته) 09192374123

دولت آباد کرج کجاست؟ | آشنایی با روستای دولت آباد سهیلیه

دولت آباد کرج

آشنایی با دولت آباد کرج

دولت آباد کرج، روستایی خوش آب و هوا و جذاب که در منطقه سهیلیه کرج واقع شده است. این منطقه در همسایگی 2 شهرک اقبالیه و کوروش در قسمت کردان جنوبی قرار دارد. دولت آباد به دلیل نزدیکی به منطقه کردان از ویلاهای با ارزشی بهره میبرد. این روستا دارای منابع آب کافی و خاک حاصخیز و مناسب برای باغداری و کشت محصول می باشد.

خرید ویلا در سهیلیه کرج

موضوعاتی که در این مقاله مطالعه میکنید:

  • دولت آباد کرج کجاست؟
  • سرمایه گذاری و خرید ویلا در دولت آباد سهیلیه
  • ویژگی دولت آباد کرج
  • وضعیت آب و هوایی روستای دولت آباد کرج

روستای دولت آباد کرج کجاست؟

دولت آباد کرج یکی از روستا های داخل شهرستان ساوجبلاغ است که این روستا دارای امکانات و ویژگی های بسیار مناسب برای خرید ویلا و سرمایه گذاری یا حتی تفریح و استراحت می باشد. در دولت آباد به دلیل آب و هوای بی نظیر و خاک حاصلخیز باغات مثمر زیادی وجود دارد و در اکثر این باغات میوه هایی ماننده گردو، آلو، سیب و انگور کشت میشود. یکی از نکات مثبت دولت آباد کرج، نزدیکی این منطقه به کلان شهر های تهران و کرج است و فاصله دولت آباد تا تهران فقط و فقط 80 کیلومتر است. روستای دولت آباد ماننده دیگر مناطق از آب و هوای معتدل و دلچسبی بهره میبرد.

 

قیمت زمین در سهیلیه 

سرمایه گذاری در دولت آباد کرج

در طول هفته مردم زیادی برای تفریح و استراحت به این منطقه خوش آب و هوا سفر میکنند و اکثر افراد به خریدار ویلا در دولت آباد تبدیل میشود و این نکته نشان دهنده ارزان بودن و به صرفه بودن قیمت ویلا در دولت آباد است. در دولت آباد ویلاهای زیادی با متراژ مختلف وجود دارد که بسیار مناسب برای افرادی است که بودجه کمی دارند و به فکر خرید ویلا در کردان هستند.

یک نکته مثبت دیگر روستای دولت آباد کرج، زمین های بی نظیر این منطقه برای سرمایه گذاری و ساخت ویلا است. خاک حاصلخیز، مساعد برای ساخت باغ یا ویلا و منابع آب و کافی سند دار بودن زمین های این منطقه گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری با بودجه کم است. اگر بودجه کمی دارید و به فکر سرمایه گذاری در کردان هستید زمین های دولت آباد مناسب ترین گزینه پیش روی شما است.

دولت آباد کرج کجاست؟ | آشنایی با روستای دولت آباد سهیلیه 1

ویژگی های روستای دولت آباد کرج

یکی از مهم ترین و برجسته‌ترین ویژگی ها و خصوصیات روستای دولت آباد کرج، اشتراک منابع آب به دیگر مناطق است. وجود منابع آب کافی در یک منطقه باعث میشود تا زمین های آن همواره سرسبز و باغ های آن همیشه پر از میوه باشد. دولت آباد کرج بسیار مناسب افرادی است که علاقه مند به طبیعت هستند و در طبیعت این منطقه میتوانید آرامش واقعی را احساس کنید. آلودگی و ترافیک ساکنین شهر هایی ماننده تهران و کرج را همواره مورد اذیت و آزار قرار داده و دولت آباد بهترین گزینه برای فرار از دست مشکلات است. همه این موارد باعث شده تا مردم تهران و کرج به دنبال خرید ویلا در دولت آباد باشند.

زمین ارزان قیمت

کلام آخر

ما در این مقاله تصمیم داشتیم تا شما را با روستای دولت آباد آشنا کنیم، اگر میخواهید از آخرین وضعیت قیمت ویلاها و زمین های این روستای خوش سرسبز شوید کافیست با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سایت zamiin.ir ارتباط بر قرار کنید. املاک زمین اولین و برترین سایت در حوزه خرید و فروش ویلا در کردان و تمامی مناطق کردان ماننده سهیلیه، تهراندشت و چهارباغ و تمام روستاها و شهرک های کردان کرج است. در سایت زمین مشاوران و کارشناسان حرفه ای با سابقه کاری بالا حضور دارند که آماده همکاری و پاسخ دهی به سوالات و مشکلات شما به صورت رایگان هستند.

مشاوره خرید ملک در منطقه دولت آباد کرج(حامد دهقان)

☎️ ۰۹۱۲۶۹۰۲۹۰۱   

☎️ ۰۹۳۸۹۱۱۲۳۸۳

 

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
مشاوره رایگان